Dziś jest: środa, 13-12-2017, Imieniny: Dalidy, Juliusza, Łucji
Biuletyn Informacji Publicznej

Ramowy rozkład dnia Kangurków

Ramowy rozkład dnia

KANGURKI – 4 – 5 latki

Oddział czynny w godzinach 7:30 - 15:00

800 – 1300 – bezpłatna realizacja podstawy programowej

730– 830  

   

I Zajęcia poranne – niekierowane

Zabawy dowolne

Schodzenie się dzieci, zabawy swobodne, spontaniczne w kącikach zabaw. Praca indywidualna z dziećmi. Kontakty indywidualne z rodzicami, zabawy integracyjne, czynności porządkowe i organizacyjne, przygotowanie do śniadania;

 

830 – 900

Śniadanie

Kształtowanie nawyków higieniczno – kulturalnych, rozwijanie umiejętności samoobsługowych i estetycznych. Mycie zębów.

 

900 –1200    

II Zajęcia wychowawczo – dydaktyczne – kierowane

Zajęcia wychowawczo – dydaktyczne, zabawy dowolne, zabawy na świeżym powietrzu, spacery, wycieczki

Wspieranie rozwoju dziecka poprzez prowadzenie wychowawczo – dydaktycznych zajęć programowych z całą grupą. Zabawy manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, plastyczne, zabawy ruchowe. Zabawy dowolne w ogrodzie przedszkolnym, zabawy ruchowe, badawcze, obserwacje przyrodnicze, spacery, wycieczki, prace użyteczne.

 

1200 -1215   

Obiad I danie – zupa

Przygotowanie do pierwszej części obiadu. Kształtowanie nawyków higieniczno – kulturalnych, rozwijanie umiejętności samoobsługowych i estetycznych;

 

1215 – 1300      

 

 

1245–1300   

 

 

Wspieranie rozwoju dziecka poprzez zabawy i ćwiczenia prowadzone pod kierunkiem nauczyciela. Realizacja projektów i programów edukacyjnych.

 

Obiad II danie

Przygotowanie do drugiej części obiadu, obiad. Kształtowanie nawyków higieniczno – kulturalnych, rozwijanie umiejętności samoobsługowych i estetycznych.

 

 

1300 –1445 

III Zajęcia popołudniowe – kierowane oraz niekierowane

Zabawy kierowane przez nauczyciela, swobodne, spontaniczne w kącikach zabaw. Praca indywidualna z dziećmi. Zabawy ruchowe w ogrodzie przedszkolnym.

 

1445 – 1500    

Podwieczorek

Kształtowanie nawyków higieniczno – kulturalnych, rozwijanie umiejętności samoobsługowych i estetycznych. Kontakty indywidualne z rodzicami.